Przejdź do głównej zawartości

LUBUSKA NOC BELFRÓW - wyniki konkursu

Razem z Agatą Sieńczak (Ster Edukacyjny) mamy zaszczyt i przyjemność ogłosić laureatki konkursu ogłoszonego podczas Lubuskiej Nocy Belfrów. Postanowiłyśmy przyznać trzy pierwsze miejsca oraz trzy wyróżnienia.

👏NAGRODY GŁÓWNE:
Domi Nika
Zofia Przystup
Patrycja Machelska

👏 NAGRODY UPOMINKI
Magda Glaz
Iwona Luto
Joanna Hackiwicz

Oto wyróżnione prace.

 Zofia Przystup

L-ekcja praktyczna;

U-rocze prowadzące;

B-ardzo ciekawe pomysły;

U-dany wieczór;

S-kuteczne metody pracy;

K-onkretna dawka wiedzy;

A-mbitne i kreatywne idee.

*

N-auczyciele z pasją;

O-lsnienie;

C-iekawość.

*

B-łyskotliwe myśli;

E-dukacja;

L-ista ciekawych książek;

F-antastyczna energia;

R-ealne obszary działań;

m-O-wienie od serca;

W-dzięczność. Domi Nika

Lubuska Noc Belfrów to dla mnie same cudowności, a na pewno wiele radości. Od poniedziałku pełna nowych pomysłów wrócę i już wcale się nie smucę, bo po LUBUSKIEJ NOCY BELFRÓW mam głowę pełną inspiracji do pracy, współpracy i trochę wariacji. Wiele nowego dziś zobaczyłam i oczywiście od razu się zauroczyłam !:) Wszyscy prelegenci chętnie wiedzą swoją się dzielą się z nami, a my chyba pozostaniemy ich fanami 😉 Bardzo dziękuję z serca całego za ten wieczór wspaniały , przeze mnie nie będzie zapomniany ! Patrycaj Machelska

Lubuska Noc Belfrów to dla mnie spotkanie największych wariatów edukacji, szaleńców, dla których niemożliwe nie istnieje, marzycieli, którzy wierzą w idealny świat. To noc, w czasie której następuje największy trust umysłów, i staje się szansą na zmianę na lepsze. Magda Glaz

Lubuska Noc Belfrów to dla mnie niesamowite spotkanie z ludźmi pełnymi pasji i fantastycznych pomysłów. Wiem, że Tacy Ludzie są potrzebni Naszej Szkole w tych trudnych czasach. Prowadzącym dziękuję za wspaniały pomysł i zorganizowanie imprezy. Życzę sukcesów wszystkim kreatywnym, odważnym nauczycielom , którzy nie boją się wyzwań! Joanna Hackiwicz

Lubuska Noc Belfrów była dla mnie niezwykłym spotkaniem ze wspaniałymi belframi, fantastyczną edukacją, ludźmi o "przecudnej urody" życzliwości, którzy z radością i pasją opowiadali o swoich doświadczeniach z uczeniem i nauczaniem. Wiele zmian, to wiem dzięki prelegentom, mogę zacząć od siebie. Było to mądre spotkanie ze "zmianą" i uważnością na siebie i innych. Wiem, że powinnam dać sobie czas na oddech, wiem, że nie muszę być perfekcyjna, wiem, że w życiu warto jest mówić językiem "żyrafy". Śmiech na polskim, humor i niezwykłe rekwizyty nie tylko na w-fie, to jest to, co lubię. Poza tym znalazłam potwierdzenie, że to, co robię, ma sens. Iwona Luto


Dziękujemy za udział w konkursie. Agata Karolczyk-Kozyra i Agata Sieńczak


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

11 listopada - scenariusz uroczystości z okazji Narodowego Święta Niepodległości "Nie ma sprawy ważniejszej niż Polska"

Rocznica odzyskania niepodległości to jedno z najważniejszych świąt w kalendarzu szkolnym, ponieważ kształtuje postawy patriotyczne i uczy szacunku do historii ojczystej. Wpisuje się zatem nie tylko w rozwijanie kompetencji kluczowych, ale przede wszystkim w realizację założeń polityki oświatowej państwa. O różnych pomysłach na świętowanie Dnia Niepodległości pisałam już tutaj , tutaj i jeszcze tutaj . Na podanych stronach znajdziecie nie tylko opisy uroczystości szkolnych, ale też gotowe pomysły na lekcje otwarte i pokazowe, gry edukacyjne i wieczory filmowe. W mojej szkole niemalże od piętnastu lat z okazji Narodowego Święta Niepodległości odbywa się uroczysta akademia o randze powiatowej, w której uczestniczą władze powiatowe i miejskie oraz społeczność szkolna. Przygotowanie co roku nowego scenariusza, utrzymującego wysoki poziom, to trudne wyzwanie, dlatego zawsze pod uwagę fakt, by był on przygotowany tak, aby młodzież licealna  zainteresowała się tym, co dzieje się na s

PIERWSZA LEKCJA, czas start!

Nowy rok szkolny zbliża się wielkimi krokami, dlatego warto zastanowić się nad pierwszą lekcją i to właśnie jej poświęcony jest dzisiejszy wpis. Wielu polonistów, zwłaszcza tych, którzy zaczynają pracę w szkole, zastanawia się jak zacząć, by było ciekawie, inaczej niż zwykle, by zrobić dobre wrażenie na uczniach, z którymi zaczyna się pracę. To już nie te czas, kiedy to nauczyciel, wchodząc do klasy, budził strach i swoją osobą sprawiał, że natychmiast robiło się cicho. Ci, którzy robią tak nadal, z pewnością nie będą się cieszyć autorytetem wśród młodych ludzi. Dziś nauczyciel musi być kreatywny, to tutor [1] lub coach [2] , a może nawet tutor i coach jednocześnie, dlatego już od pierwszych zajęć musi jasno określić cele współpracy z uczniami. Nie od dziś wiadomo, że pierwsza lekcja z reguły poświęcona jest zaprezentowaniu przedmiotowego systemu oceniania oraz zapoznaniu z kanonem lektur na dany rok szkolny. Można ją jednak urozmaicić na kilka sposobów. Otrzymując nową klasę

JAK PRACOWAĆ METODĄ STACJI ZADANIOWYCH na lekcjach języka polskiego?

Cieszę się, że zaglądacie na mojego bloga i szukacie tu inspiracji. Dziś pomysł uniwersalny, który można wykorzystać na każdym poziomie edukacyjnym. Metodę tę poznałam dzięki nauczycielom języka polskiego, którzy udzielają się w grupach dla polonistów  na Facebooku. Stacje zadaniowe, bo o nich mowa, to jedna z ciekawszych metod aktywizujących, która polega na zmienności zadań, sposobu ich wykonania oraz na dosłownej zmianie miejsca pracy. Uczniowie pracują na przygotowanych wcześniej stanowiskach, zawierających zadania z określonej partii materiału. Podczas lekcji nauczyciel jest wyłącznie obserwatorem. metoda ta zachwyciła mnie do tego stopnia, że często wykorzystuję ją podczas zajęć. Pracuję nią chętnie, ponieważ widzę, że uczniom również się podoba. Stacje zadaniowe często pomagają utrwalić i usystematyzować nam wiedzę na temat omawianych lektur. Jak przygotować się zatem do pracy metodą stacji zadaniowych? Oto kilka praktycznych wskazówek: 1. Należy odpowiednio przygoto